zondag 26 februari 2012

Duurtraining

Vandaag hebben we met een aantal teamleden (Ruud, Ed, Michiel, Monique (2x)en Daan) en nog een paar fietsvrienden zo'n 90 km gefietst, ik geloof 14 man totaal. Leuk gezelschap en heerlijk gefietst. Twee heren in de groep uit team Oostland. Zij fietsen al een aantal jaren en hebben ons op sleeptouw genomen. Zo nu en dan behoorlijk bikkelen voor een aantal.

Om half 10 verzameld bij De Viergang. Vervolgens via een ommetje naar Leidschendam, de Vliet over richting Wassenaar, daar de Duinen in naar Katwijk en daaropvolgend Noordwijk. Een beetje heuvelachtig terrein dus lekkere oefening om mee te beginnen. Met z'n allen een bakkie gedaan in Noordwijk en natuurlijk, zo hoort dat bij het wielrennen, voor sommigen een stuk appeltaart met slagroom. Op de terugweg in de duinen vielen er wel wat gaten maar daar waar we van richting moesten veranderen, werd op elkaar gewacht. Toen bleek dat er 2 al eerder waren afgeslagen zijn we onze weg weer vervolgd richting Pijnacker / Nootdorp en de overige bestemmingen. Een voldaan gevoel na zo'n dag. We zijn aardig op weg, maar moeten nog heel wat kilometers maken om klaar te zijn voor de grote berg.

Als er nieuws te melden is, laat ik weer wat van ons horen.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo met elkaar te trainen, lekker weer, mooie omgeving, bikkelen maar ook genieten.

    Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad genieten. Ik was benieuwd hoe het mij zou vergaan zo'n 90 km. Maar ik ben tevreden. Ik kan behoorlijk mee met de mannen. Hopen dat het weer mee blijft zitten dat we op zondag onze km's kunnen maken.

      Groetjes Monique

      Verwijderen